lördag 6 februari 2021

Juvelen i kronan: Mitt nya fina Lundby Manor 1981

Nu har jag fått hem mitt drömdockskåp Lundby Manor som jag väntat på i så många år och det var väl värt väntan.

Min man hämtade det i Boxholm i går. En nätt rundresa på 50 mil blev det från Sollentuna till Boxholm och tillbaka. 

Och i sånt fint skick!! I den fina originalfärgen! De flesta Manor jag sett har blivit gröna när fasaden blivit blekt, men det här har en perfekt fasad, utan fläckar.

Enda skadorna är efter klistermärken på ena gaveln, men det tycker jag inte gör så mycket. Huvudsaken är att fronten är perfekt.



Inuti är det nästan helt orört. Inga märken efter tavlor på väggarna eller andra märken. Det ser verkligen helt nytt ut. Det är endast i stora rummet längst ner som det hänger tavlor och finns en liten skada på tapeten.







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar