söndag 14 februari 2021

Ett Lundby 1999 i nyskick som jag fick gratis

Efter att min man hämtat min Lundby Manor förra veckan sa jag att nu är jag nöjd, nu ska jag inte ha fler dockskåp. 

Det höll bara någon dag så dök detta fina exemplar upp på Marketplace under rubriken bortskänkes. Hur kan man skänka bort något så fint? 
 
Jag måste ha det, men det fanns på andra sidan stan, i Haninge.Vem känner jag i Haninge som kan hjälpa mig? Jag hör av mig till min kompis som bor i Haninge och skickar henne länken till Marketplace. Hon frågar direkt om hon ska hämta det åt mig. Och så blev det. Vilken snäll kompis jag har! Hon levererade det till mitt jobb nästa dag.
 
 

 

Jag blev verkligen inte besviken. Dockskåpet som i alla fall har drygt 20 år på nacken visade sig vara i nyskick, det finns inte en skråma eller fläck någonstans. 




 






Har redan en del möbler som hör till just detta hus, bland annat köksmodulerna samt en del annat som jag har nedpackat i Fagersta. Usch vad jobbigt att ha sina saker på olika ställen när man vill ha dem NU!

De här fina köksmöblerna nedan är däremot nya för mig, kom i paket från Tradera i fredags. Så fina!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar