måndag 26 mars 2018

Köksmaskiner


De här KitchenAid-liknande köksmaskinerna skrev jag ut på min 3D-skrivare redan i januari och har hållit på att måla och dekorera dem ett tag. I helgen fick de vispar och degkrokar monterade av min man så nu är de äntligen klara. Jag har minskat ner dem till ungefär 3 x 3 cm, den ursprungliga filen jag hittade på Thingiverse var mycket större.  Den första jag skrev ut var 2 x 2 cm men när jag insåg att de här maskinerna är ganska stora i verkligheten så tyckte jag att 3 x 3 cm var mer passande.












3 kommentarer:

  1. Hej Hej gud vad söta dom blev!

    Men vet du om man kan ha alla lundby under våningar till alla hus liksom kan jag ha en undervåning från 1973 till ett 1985 hus skulle jätte gärna vilja veta med tanke på att jag just ska köpa ett ganska nytt lundby hus och vill gärna ha en undervåning till det men vet inte vilket år den kommer ifrån/Elsa

    SvaraRadera
  2. Hej tänkte kolla om man kan se mer av dina fimo saker du gjort och de andra mini sakerna?

    SvaraRadera
  3. Får bättra mig när det gäller pysslandet. Det har inte funnits tid över till pyssel, vi har istället hållit på med renovering av kolonistugan.

    SvaraRadera