torsdag 4 december 2014

Fler bokfynd!



Så är min trojka komplett! Fick tag i boken jag letat efter så länge: Eva Malmstens gula bok: Inred tittskåp och dockskåp. Även denna fick jag till Köp nu-pris på Tradera, 79 kr! Jag gillar verkligen Eva Malmstens böcker, de är väldigt inspirerande om man gillar att göra egna möbler och föremål till dockskåpet. Hoppas Eva Malmsten kommer ge ut fler böcker om dockskåp. Tycker också att ICA Bokförlag kunde trycka upp nya upplagor av de böcker som redan kommit ut för det finns många som vill ha dem.

 



Mitt andra bokfynd den här veckan är: Skandinavisk design i dockskåpet. Den köpte jag för 382 kr från Bokus.com så den är helt ny.

 
 
 
 Men vilken bok! För den som är helt snöat in på Lundby och Brio liksom jag just nu, är det en guldgruva. Det finns massor av stora bilder på möbler och hus från 50-talet och framåt.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej Yvonne, jag vet inte ditt efternamn, men tack för kommentaren om min gula, första bok. Har du sett att jag har givit ut en 4:e och 5:te bok? Hör av dig om du är intresserad.

    SvaraRadera
  2. Har ALLA dina dockskåpsböcker Eva! :)

    SvaraRadera