fredag 4 september 2015

Ett splitternytt Lundby Gotland från 2008


Jag har (för)köpt mig ett Lundby Gotland också. Jag köpte det i våras ifrån Ellos medan de fortfarande hade dem kvar i sortimentet. Dessutom kunde jag utnyttja mina rabattcheckar också så att det blev mycket billigare! Var faktiskt lite förundrad över att begagnade Gotland gick för samma pris som man kunde få ett helt nytt för. Möblerna och inredningen som hör till Gotlandshuset ropade jag in på Tradera för ett väldigt bra pris i början av sommaren.
 
Som ni ser har jag inte öppnat förpackningarna ännu. Jag intalar mig att det är för att jag vill jag dra ut på fröjden lite grand, fast att det egentligen är så att jag inte har någon plats ledig att ställa det lilla dockhuset på just nu.
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hur har det gått - har du packat upp ditt Gotland ännu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej MyGarden!
      Nej jag har inte packat upp det ännu. Har haft så mycket att göra i och med att jag börjat plugga så dockskåpshobbyn har fått vila. Men snart så. Letar fortfarande efter dockorna som hör till Gotland. Jag såg dem på Tradera men missade tyvärr auktionen.

      Radera