onsdag 5 mars 2014

Liten missräkning! ;)

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag blev av med mitt senast köp! När jag bjöd på det här huset på Tradera med alla möbler och tillbehör så tänkte jag använda möblerna till olika dockskåpsprojekt jag planerar och sälja själva huset. Min sambo lagade alla trasiga lampor och jag provmöblerade på skoj huset med alla möbler och lampor för att se hur det skulle se ut. Det var då det hände! Jag blev av med dockskåpet! Min son blev helt hagalen. HAN skulle ha det och det skulle vara möblerat med just de möbler som hörde till och  inga andra. Herrjösses, han har också drabbats av Lundbysjukan!!











2 kommentarer:

  1. Hittade din blogg via bloggkommentatorerna och ville bara säga att jag blir så otroligt inspirerad! Har aldrig någonsin ens tänkt tanken på att man skulle kunna inreda och göra så fint i dockhus men blir så sugen när jag ser alla dina fina bilder. Ser verkligen roligt ut och du är så duktig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack vad snäll du är! Så roligt att du blir inspirerad! Jag hämtar också inspiration från andra dockskåpsentusiaster. Det finns otroligt många bloggar om dockskåp. Kunde aldrig tänka mig att det kunde vara en så stor hobby. Det finns även väldigt trevliga och intressanta Facebookgrupper för dockskåpsälskare och miniatyrister där man kan få mycket tips och inspiration.

      Radera