torsdag 9 januari 2014

Tapetserade sovrummet i sekelskiftesskåpet

 
Sen så satte jag igång med att tapetsera sovrummet i sekelskiftesskåpet. Det blev en tapet med små rosa rosor. De brunröda möblerna fick jag av min son i födelsedagspresent i somras. Han var med sin pappa på Netto och köpte dem :)
Vill försöka få samma kulör på det lilla klädskåpet. Eller så målar jag allt vitt men då blir kanske min son besviken, vi får se hur det blir.
De fina dockorna på bilden har jag fått av Liv, en underbar människa och vän i Fagersta jag lärt känna på senare år sedan jag träffade min sambo.
 
 
 
 
 Här kan ni se hur sekelskiftesskåpet ser ut just nu. Längst ner ska det bli pigkammare, badrum och kök. I mellanvåningen ligger matsalen till höger och till vänster ska det bli salong. I övre våningen blir det barnkammare till vänster och sovrum till höger. I mitten blir det trapphus och hall.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar